Українці почали регулярно отримувати “нульові” платіжки від “Нафтогазу”.
Про це свідчать скарги споживачів на офіційній facebook-сторінці газопостачальної компанії.
Якщо раніше споживачі часто скаржилися на завищені газові платіжки, то зараз спостерігають у них одні нулі.
Так, деякі клієнти “Нафтогазу” скаржаться, що кілька місяців поспіль отримують рахунки з обсягом споживання 0 кубометрів.
При цьому показники передаються регулярно і навіть навідуються контролери.
“З травня місяця не передаються покази для оплати.
Два рази вже спілкувалася з оператором. Відповідь – збій у програмі. Був уже й контролер 27.09. зробив і фото, по платіжці 0 куб за вересень“, – написала українка.
Такі випадки не поодинокі та схожі між собою.
Наприклад, інша українка також отримує неправильні платіжки, у яких або 0, або 1 куб спожитого газу.
“Передаю показники у додатку “Нафтогазу”.
Але вже 2 місяці мої показники приймаються, але у стрічці “спожито всього” пишуть 0 м³ або 1м³, хоча це не так“, – скаржиться споживач.
Як пояснили в “Нафтогазі” процедура обліку спожитого газу не змінилася, а питанням нарахування обсягів займається оператор ГРМ, куди й порадили звертатися спантеличеним споживачам.
👉👉Підпишіться на наш 👉телеграм 👈, щоб першим дізнатися всі новини❗️❗️❗️